lørdag 19. mars 2011

Kjøkken inspirasjon

Siden jeg kjøpte meg en 5-ukers Lotto forje uke, er jeg selvfølgelig allerede helt innstilt på å bli Lotto-millionær. Har selvfølgelig sendt ut en SMS til alle på telefonlisten min om at samtaler mellom klokken 20.00-23.00 er uønsket da disse kan gi Nork Tipping opptattsignal i telefonen da de antageligvis kommer til å ringe i dette tidsrommet.



Norsk Tipping skal nemmelig være med på å sponse utbyggningen av House by Elin (og ja, da mener jeg HOUSE som i HUSET). I den ene nye delen skal nemmelig dette kjøkkenet få komme inn i varmen og spre hygge og glede for små og store innbyggere i House.


Mannen skal endelig få et stort og romselig kjøkken med alle de finesser han snakker om , jeg skal få mitt passe nostalgiske/klassiske kjøkken som jeg har drømt om så lenge, og ungene skal få.... tja, IS til dessert hele første uken! Da blir vi alle så fornøyde så.
Spiseplassen har fått plass i et karnappvindu med noen skuffer under sitteplassen som passer til kjøkkeninnredningen, et gammelt bord og noen fine lenestoler så blir det godt å spise søndagsfrokost på kjøkkenet!


Jeg ser for meg hvor mye mer tid jeg kommer til å være på kjøkkenet mitt når det da er blitt så koselig, og man kan uten risiko åpne skapdører uten å frykte for livet at hyllene inne skal knekke sammen og falle over deg som i en dårlig IF reklame.
Hvordan hyggelige bakeaktiviteter med jentene skal utfolde seg, og at man smiler når de to minste begynner å tøyse med melposen - for slike ting at man må bruke 3 timer til å rydde opp etterpå spiller ingen rolle når du endelig har fått et så fint og nytt kjøkken!
Kjøkkenet er fra NOREMA og tegnet av meg :)
Ta gjerne kontakt for en tegnetime hvis du bor i østfold og skal pusse opp kjøkkenet ditt.

2 kommentarer:

  1. Hei, Elin!
    Ser at du har lagt deg til som følger hos meg. :) Velkommen skal du være.
    Så fint at du la deg som følger for da fant jeg deg og den nye bloggen din igjen.
    Jeg legger meg til som følger hos deg så kommer jeg nok tilbake på besøk. :)

    Ha en strålende søndag!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Glemte helt å si at kjøkkenet du har tegnet ser så flott ut!
    Skjønner godt at du kan glede deg til å ha et slik i fremtiden!

    Klem,
    AW :)

    SvarSlett