torsdag 10. mars 2011

Herlige kjøkkenutfordringen

Denne uken har jeg koset meg på jobb med NIB-jentenes utfordring. Og med GOD samvittighet! Det er jo jobb-relatert for en som jobber med å selge kjøkken å få lov til å komme inn på "kaffebesøk" i hele 370 norske kjøkken :) Og det har virkelig vært en fornøyelse! Massevis av kreativitet, fantasi, flotte løsninger og fantastiske fronter - uansett om man liker det nostalgiske eller det litt mer moderne. Uansett - jeg har iallefall fått masse inspirasjon til de neste kundemøtene!


Den største bonusen er vel egetlig å få oppdage massevis av nye, spennende blogger man kan følge med - både store og små :)


Må bare si at jeg forelsket meg HELT i denne kjøkkenkroken til Villa Von Krogh :) Og det stopper jo ikke ved kjøkkenet - hele huset er jo nydelig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar