torsdag 23. september 2010

Nyblom o' Kollen

Merker at alle interiørblogger gjør seg i julemodus. Og selvom vi bare er i september, merker jeg at det smitter over på meg også :) Spesielt når jeg kommer over slike vakre tekstiler som hos Nyblom o' Kollen! Bare se på de søte forklekjolene, de hadde sett perfekt ut på jentene til juleaften, med hvite/røde gensere innenfor og hvite tykke ribbestrikkede strømpebukser!

Det er utrolig fristende å prøve å få tak i litt metervare til å sy puter o.l. av. Det eneste problemet er at jeg aner ikke om noen norske nettbutikker som selger det?

Noen som vet?


Kom forresten over disse fine julegardinene hos Ellos, disse skal nok få henge på kjøkkenet i år istedet for de helrøde som hang der sist jul (ble så mye rødt at samboeren nesten så rødt han også). De passer i tillegg perfekt til Nyblom o' Kollen serien også, utenom at prisen er en god del lavere vil jeg tro (398 kr for 2 lengder).

2 kommentarer:

  1. Takk for besøkene :-)
    Lady er ei kjekk lita Bichon-jente på 14 mnd, og hun ER virkelig verdens skjønneste hund! Og den mest kosete som finnes. Jeg hører forresten ofte om Bichoner som blir nærmere 15 år, og nå tror jeg nesten det er "vanlig"... Har du noen erfaring/kunnskap å dele på det feltet?
    Jeg blar litt i bloggen din og humrer når jeg kommer til sofainnlegget ditt, for like til høyre for meg ligger reklamen på Bris :-) Og ja: I alle fall ett hvitt og ett brunt, men ikke blått i No15. Derimot ser sand og antrasit ut til å være perfekte.... Det er i alle fall lov å drømme.
    Jeg er kommet til den berømmelige rolige timen etter middag, og Lady sitter forentningsfull og venter på plassen i fanget, så her er i alle fall en pc-fri time på gang.
    Vakre tanker fra K@ri*

    SvarSlett
  2. Så kos meg litt juleinspirasjon! Syntes jeg gleder meg mer og mer for hvert år som går jeg :)

    Nyblom o' Kollen har virkelig mye lekkert - også til JUL! :)

    Ha en god helg!
    klem Nina

    SvarSlett